حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

گارانتی تست ابزار

فروشگاه آنلاین تست ابزار ، درستی عملکرد دستگاه ارائه شده به مشتری را بر اساس شرایط زیر و به مدت یک سال ضمانت می کند :

شرایط و مدت خدمات پس از فروش این فروشگاه تابع شرایط و خدمات شرکت سازنده است . این موارد در دفترچه راهنمای داخل جعبه و یا در سایت شرکت سازنده ذکر شده است.

ضمانت صرفا شامل کلیه مشکلات سخت افزاری در طول دوره است. همچنین قطعه معیوب دستگاه که تعمیر یا تعویض شده نیز تا 3 ماه تضمین می شود.

خدمات تعمیر و رفع اشکال حتی المقدور در داخل کشور و توسط این فروشگاه و یا مراکز ذیصلاح انجام می گیرد. چنانچه این خدمات در داخل کشور میسر نباشد در صورت لزوم به کشور مبداء انتقال می یابد که در این موارد انجام خدمات ضمانت بین دو هفته تا دو ماه به طول خواهد انجامید . هزینه های ارسال و بازگشت و پیگیری انجام کار با فروشگاه تست ابزار است ولی هزینه انجام تعمیراتی که به تشخیص شرکت سازنده از شمول ضمانت خارج می باشند، از خریدار دریافت خواهد گردید.

ضمانت شامل کلیه مشکلات سخت افزاری در طول دوره است و خدمات نرم افزار جزو تعهدات این شرکت محسوب نمی شود و کلیه مشکلات نرم افزاری مربوط به کاربر است و با دریافت هزینه رفع خواهند شد.

حمل دستگاه خراب به مرکز خدمات توسط مشتری بوده و همچنین تحویل گرفتن آن بر عهده دارنده دستگاه می باشد و شرکت مسئولیت ارسال دستگاه به مشتری را بر عهده نمی گیرد.

این مرکز مسئولیتی در قبال حفظ و یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه ها را ندارد. لطفاً قبل از تحویل دستگاه به بخش گارانتی از اطلاعات خود یک نسخه پشتیباتی تهیه فرمائید.

هزینه انجام تعمیراتی که به تشخیص متخصصین فروشگاه آنلاین تست ابزار از شمول ضمانت خارج می باشند ، از خریدار دریافت خواهد گردید. قبل از انجام اینگونه تعمیرات ، از خریدار تاییدیه دریافت خواهد شد .

بدیهی است در صورت بروز خرابی در موارد خارج از تضمین، این شرکت آماده ی رفع عیوب و باز گرداندن دستگاه به شرایط کار طبیعی پیرو تقاضای خریدار می باشد. در این صورت کلیه هزینه ها اعم از تعمیر و تعویض قطعات پس از ارائه فاکتور به عهده ی خریدار خواهد بود.

خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی ، اتصال دستگاه به برق با ولتاژ نامناسب ، عدم اتصال سیم ارت به دستگاه های دارای آن ، آتش سوزی ، آب دیدگی ، شارژ و USBدستگاه ، شوک الکتریکی ، کار در محیط های با گرد و خاک زیاد و یا رطوبت که منجر به زنگ زدگی شود ، نوسانات برق, حوادث طبیعی, هر گونه تغییر فرم ظاهری, همچنین خرابی ناشی از استفاده و اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبی غیر اصلی شامل ضمانت نمی گردد و احتمالا موجب ابطال گارانتی دستگاه می شود.

هرگونه دستکاری و تعمیر و باز شدن دستگاه توسط افراد غیر مجاز و نیز مخدوش شدن هولوگرام و یا علایم شناسایی دستگاه بر روی دستگاه که مانع از احراز هویت و یا موجب تشکیک اصالت آن ها شود، منجر به ابطال گارانتی می گردد.

در صورتی که قطعات قابل تعویض توسط کاربر مانند قطعات ریز الکترونیکی ، پراب و صفحه نمایشگر دستگاه، با باز شدن محفظه اصلی دستگاه تعویض شده باشند و در حین تعویض این قطعات به اجزای دیگر دستگاه صدمه وارد شده باشد، ضمانت کل دستگاه باطل خواهد شد . تشخیص این امر بر عهده کارشناسان فروشگاه آنلاین آفتاب است.

قطعات و اجزایی که توسط کارشناسان شرکت ارتقاء یافته یا تعویض شده باشند مشمول ضمانت یا شرایط خاص خود هستند که این شرایط هنگاه تعویش قطعه به مشتری اعلام می گردد.

گارانتی تعویض یک محصول فقط یک بار جهت هر محصول و در طول دوره گارانتی اجرا می گردد و کالای جایگزین ارائه شده شامل گارانتی تعویض نمی گردد .

X